Zoals het klokje thuis tikt... - Reisverslag uit Portland, Verenigde Staten van Merel Steenbergen - WaarBenJij.nu Zoals het klokje thuis tikt... - Reisverslag uit Portland, Verenigde Staten van Merel Steenbergen - WaarBenJij.nu

Zoals het klokje thuis tikt...

Door: Merel van Steenbergen

Blijf op de hoogte en volg Merel

14 December 2011 | Verenigde Staten, Portland

Nog maar twee nachtjs en dan zit ik in het vliegtuig naar Nederland. Het is afgelopen week echt ontzettend druk geweest en ik zal absoluut niet overdrijven. Drie presentaties, drie verslagen en vier tentamen! Vandaag heb ik gelukkig een dagje vrij en kan ik heerlijk de hele dag studeren voor statistiek. Mijn laatste tentamen morgen. Oke ik ga niet de "hele" dag studeren, want zometeen neem ik de bus naar Portland om wat kerstcadeautjes te kopen! Mijn ouders hadden voorgesteld om geen kerstcadeautjes te doen dit jaar, maar in plaats daarvan een nieuwe tv. Heel leuk natuurlijk (voor hun). Wat een grapjassen. En wie wil er nou kerstcadeautjes uit Portland, Oregon?
Volgend jaar willen we met een paar meiden in een huis gaan wonen en we hebben zojuist ons daarvoor aangemeld. Heel spannend dus of we een huis te pakken krijgen! Helaas weten we daar nog niks over tot februari. Maar goed, verder heb ik eigenlijk even niet veel te vertellen en ik zal jullie niet verder vervelen met details over mijn tentamens. Tot heel, heel, heel snel!

  • 14 December 2011 - 16:31

    Caroline:

    Gezellig dat je naar huis komt.
    Heel veel succes met je laatste tentamen. Ik zal aan je denken.
    Ik wil wel een kerstcadeautje uit Portland hoor! Ik heb geen nieuwe tv gekocht.
    Goede reis naar huis. Er is geen sneeuw. Wel veel wind, waai je lekker snel naar Nederland.
    Tot gauw, liefs Caroline

  • 14 December 2011 - 16:42

    Lenie En Arne:

    Wat heerlijk dat je ouders geen cadeautjes uit Portland willen.
    WIJ WEL.

    We hopen je snel te zien en wensen je een hele goede reis toe.
    ( geen sneeuw nog......)

    Duim voor Arne, die heeft zijn EERSTE rijles aankomende zaterdag.
    Dus voor een ieder die de weg op gaat: extra opletten!

  • 14 December 2011 - 18:00

    Ton En Ella:

    In tijden van crisis moeten we nu eenmaal bezuinigen op cadeautjes voor de kinderen.
    We komen je met liefde ophalen van schiphol en hopen op mooie cadeau's uit het rijke Portland!
    Liefs, pap en mam

  • 15 December 2011 - 08:23

    Judith:

    Hoi Merel, een goeie reis naar huis. Nog even en je zit in het vliegtuig.
    Oma vroeg gisteren wanneer je weer thuis bent. Ze zei: O, dan ga ik haar weer omhelzen!
    Tot snel!

  • 15 December 2011 - 13:47

    Soraya:

    goeie reis meid,

    tot snel

    x Sor

  • 15 December 2011 - 19:19

    Aart En Annette:

    Hi Merel

    Fijn, dat je er over 2 dagen weer zult zijn!
    Nog even de tanden op elkaar voor je laatste tentamen... de laatste loodjes wegen altijd het zwaarst.
    Wij hebben voor volgend jaar Mei een vakantie naar Amerika geboekt , dus hebben ons Kerstkado al "binnen! ".
    Een hele , goeie vlucht en gauw tot ziens, liefs
    Aart en Annette

  • 15 December 2011 - 19:58

    Anneke:

    Hoi Merel

    Je kan natuurlijk voor iedereen kadootjes kopen, als je zo'n zin hebt
    om te shoppen ha ha.
    Een hele goede reis en tot snel.
    Oma kan niet wachten.

    XA3 en Ann

  • 22 Januari 2012 - 11:30

    Aart En Annette:

    Ha Merel

    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
    Een hele gezellige dag en tot mails,

    liefs van Aart en Annette

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Portland

Merel

Actief sinds 30 Juli 2010
Verslag gelezen: 118
Totaal aantal bezoekers 92814

Voorgaande reizen:

13 Augustus 2011 - 17 December 2011

Merel at the University of Portland!

22 Augustus 2010 - 17 Mei 2011

Merel at Robert Morris University!

Landen bezocht: