The "America's" de slimste en de beste? - Reisverslag uit Portland, Verenigde Staten van Merel Steenbergen - WaarBenJij.nu The "America's" de slimste en de beste? - Reisverslag uit Portland, Verenigde Staten van Merel Steenbergen - WaarBenJij.nu

The "America's" de slimste en de beste?

Door: Merel van Steenbergen

Blijf op de hoogte en volg Merel

12 September 2013 | Verenigde Staten, Portland

Vandaag in mijn "Cross-Cultural Organizations" les zag ik een interessant filmpje dat leuk weergeeft wat het niveau in de VS soms kan zijn. Dit is een typisch voorbeeld van Amerikaans ethnocentrisme. Hier in "America!" is alles beter. Ik heb de link voor het filmpje aan dit bericht toegevoegd. Als je even hard wil lachen om ietwat "domme" Amerikanen moet je dit zeker kijken!

Vergeet vooral niet het filmpje helemaal af te kijken, want de laatste 2 minuten zijn het leukst. En voor degene die naar "Breaking Bad" kijken zal het helemaal leuk vinden, want er komt een leuke bekende in voor.

• 13 September 2013 - 09:52

Judith:

Hij is leuk!

• 13 September 2013 - 14:38

Arjen:

Geweldige link (stiekum op werk gekeken). En Saul Goodman Ah ...
    Ben je ook zo benieuwd naar de volgende aflevering?