Afscheidsfeestje - Reisverslag uit Boskoop, Nederland van Merel Steenbergen - WaarBenJij.nu Afscheidsfeestje - Reisverslag uit Boskoop, Nederland van Merel Steenbergen - WaarBenJij.nu

Afscheidsfeestje

Door: merelvansteenbergen

Blijf op de hoogte en volg Merel

04 Juli 2010 | Nederland, Boskoop

Afgelopen zondag gaf ik een afscheidsfeestje voor familie en vrienden. Noortje had heel erg haar best gedaan om alles in Amerikaanse sfeer te versieren. Ze had ook een prachtig spandoek voor me gemaakt versierd met Amerikaanse en Nederlandse vlaggen. Het spandoek luidde: 'Ik ga je missen! kus Noor'. Ook het weer zat helemaal mee, waardoor de kinderen konden zwemmen en dat gaf ook een leuk sfeertje. Het was nog even spannend of de barbeque, die we gehuurd hadden, wel op tijd afgeleverd zou worden, maar gelukkig was dat allemaal goed gekomen. 's Avonds hebben we met ze allen op zijn Amerikaans gebarbequed en dat betekend: spareribs, hamburgers, frisdrank en bier. Zo'n beetje iedereen die ik had uitgenodigd was gekomen en dat vond ik ontzettend leuk en wil iedereen daarvoor bedanken! Ook wil ik iedereen bedanken voor de leuke en mooie cadeautjes! Ik hoop dat iedereen en naar zijn zin had op het feest, ik in ieder geval wel.

  • 31 Juli 2010 - 08:40

    Aart En Heleen:

    Hallo Merel,
    Het was inderdaad erg gezellig, lekker en goed georganiseerd.
    Wij wensen je nogmaals, heel veel succes in Amerika en we volgen graag de ontwikkelingen via deze site. Deze werkt beter en is zelfs voor mij te volgen.
    Dikke kus van Heleen en Aart

  • 31 Juli 2010 - 13:46

    Anneke:

    OOK WIJ HEBBEN HET PRIMA NAAR ONZE ZIN GEHAD.EN LEKKER GEGETEN. NOG DIKKE PRET GEHAD MET HELEEN, JA ZE HAD EEN GLAASJE OP HA HA.

  • 31 Juli 2010 - 16:06

    Judith:

    Ha Merel, nog 22 dagen en je vertrek is een feit! Je gaat naar AMERIKA, wat je altijd al wilde.
    Kun je het geloven? Het is voor mij een beetje raar dat je er, na 18 jaar, op vrijdagmiddag niet meer bij bent. Maar gelukkig heb je lange vakanties.....
    Leuk dat we je op deze manier kunnen volgen, en contact zullen hebben.
    Veel succes, maar eerst kom je die mosselen nog eten....
    Liefs Judith

  • 01 Augustus 2010 - 18:49

    Gerry:

    Hoi Merel
    Wij hebben je afscheidsfeest erg gezellig gevonden, en hebben lekker gegeten.
    Veel succes en ik hoop dat je het naar je zin hebt in Amerika
    Be en Ger

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Boskoop

Merel at Robert Morris University!

Recente Reisverslagen:

17 Mei 2011

Veilig thuis

13 Mei 2011

Mooie afsluiter

09 Mei 2011

Oef

07 Mei 2011

Verrassing

03 Mei 2011

Nog twee weken!
Merel

Actief sinds 30 Juli 2010
Verslag gelezen: 126
Totaal aantal bezoekers 92800

Voorgaande reizen:

13 Augustus 2011 - 17 December 2011

Merel at the University of Portland!

22 Augustus 2010 - 17 Mei 2011

Merel at Robert Morris University!

Landen bezocht: