Verrassing - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Merel Steenbergen - WaarBenJij.nu Verrassing - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Merel Steenbergen - WaarBenJij.nu

Verrassing

Door: merelvansteenbergen

Blijf op de hoogte en volg Merel

07 Mei 2011 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Hier even een kort berichtje over de wedstrijd van vandaag. Vandaag was de eerste dag van de NEC Championships. Zoals ik verteld heb in mijn vorige blog zou ik de 10km en de 5km lopen. De 10km zit achter de rug. Het ging verrassend goed. Het was mijn allereerste 10km ooit en ik heb mij direct gekwalificeerd voor de ECAC's van volgende week. Eerder naar huis komen zit er dus definitief niet meer in. Ik hoop stiekem wel dat ik mij ook kwalificeer voor de 5km morgen, want ik zou liever de 5 doen dan de 10, maar ik ga sowieso! De ECAC's is bij Princeton University in New Jersey en dat schijnt een ontzettend mooie universiteit te zijn dus heb er zin in. Mijn tijd in de 10 was trouwens 37.19 en het limiet voor de ECAC's was 37.40, dus ik heb het ruim gehaald.
Gelukkig vertrekken we volgende week vrijdagochtend al, dus hoef ik maar vier dagen mij zien te vermaken. Voor maandag heb ik al een plan. 's Avonds ga ik samen met een meisje van het team, die hier nog een tijdje blijft vanwege werk, naar een honkbalwedstrijd in Pittsburgh. Er is een enorm stadion in Pittsburgh en ik heb nog nooit eerder een honkbalwedstrijd gezien, dus ben benieuwd. Verder gaan we ook met alle atleten die zich gekwalificeerd hebben bij coach Smith barbequen. Ik sla mij er wel doorheen dus deze laatste week.

Ik heb nog een paar foto's van mij en de laatste dagen met mijn kamergenoot toegevoegd.

  • 08 Mei 2011 - 07:08

    Noortje:

    Veel succes vandaag met de vijf kilometer!

  • 08 Mei 2011 - 07:16

    Lenie:

    Gefeliciteerd met je eerste kwalificatie en succes met de volgende. We zijn super trots. Je keelpijn is blijkbaar niet tot last geweest.
    Tot snel

  • 08 Mei 2011 - 07:19

    Marijke:

    Super Merel! Succes nog met de kwalificatie voor de 5. x

  • 08 Mei 2011 - 17:17

    Aart En Annette:

    Merel, dit is top!
    Gefeliciteerd!
    Het is je weer gelukt!
    Nu nog de 5 km.......

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Washington, D. C.

Merel at Robert Morris University!

Recente Reisverslagen:

17 Mei 2011

Veilig thuis

13 Mei 2011

Mooie afsluiter

09 Mei 2011

Oef

07 Mei 2011

Verrassing

03 Mei 2011

Nog twee weken!
Merel

Actief sinds 30 Juli 2010
Verslag gelezen: 147
Totaal aantal bezoekers 92783

Voorgaande reizen:

13 Augustus 2011 - 17 December 2011

Merel at the University of Portland!

22 Augustus 2010 - 17 Mei 2011

Merel at Robert Morris University!

Landen bezocht: