Coach Smith in Nederland - Reisverslag uit Boskoop, Nederland van Merel Steenbergen - WaarBenJij.nu Coach Smith in Nederland - Reisverslag uit Boskoop, Nederland van Merel Steenbergen - WaarBenJij.nu

Coach Smith in Nederland

Door: merelvansteenbergen

Blijf op de hoogte en volg Merel

28 Juni 2010 | Nederland, Boskoop

Over een aantal weken is het zover. Dan vertrek ik naar de Verenigde Staten om te gaan studeren en sporten aan de Robert Morris Univeristy in Pittsburgh!

Afgelopen weekend was mijn toekomstige coach weer in Nederland. Hij was donderdag 24 juni aangekomen en bleef tot maandag 28 juni. Donderdagavond ben ik naar Amsterdam gegaan en heb samen met coach Smith wat gegeten in een cafe langs de grachten van Amsterdam. Vrijdag zijn we met zijn allen (coach Smith, mijn ouders, Noortje en ik) naar Zwolle gereden voor het NK. Ik liep die avond de 3000m. Zaterdag zijn ik, papa en coach Smith naar Den Haag geweest. Hij zegt Den Haag mooier te vinden dan Amsterdam. 'This is a more classy city' was het eerste wat hij zei. Ook Scheveningen maakte indruk op hem. Volgende keer wordt het dus een hotel in de duinen aan zee, want ja hij komt volgend jaar gewoon weer! 's Avonds hebben we met zijn allen op het balkon avond gegeten. Mama had een heerlijke nasi gemaakt (in het Amerikaans bekend als 'Fried Rice'). Zondag zijn we nog een halve dag bij het NK wezen kijken en hebben 's middags in Harderwijk aan het water gepicknicked. Maandagochtend vroeg is de coach weer erug naar de VS gegaan.

22 Augustus is het mijn beurt om de reis over de grote oceaan te maken!