Nog 2 weken! - Reisverslag uit Boskoop, Nederland van Merel Steenbergen - WaarBenJij.nu Nog 2 weken! - Reisverslag uit Boskoop, Nederland van Merel Steenbergen - WaarBenJij.nu

Nog 2 weken!

Door: merelvansteenbergen

Blijf op de hoogte en volg Merel

08 Augustus 2010 | Nederland, Boskoop

Het aftellen is begonnen. Over precies 2 weken zit ik in het vliegtuig naar de VS! Zo'n beetje alles is nu geregeld. Alleen mijn koffer moet nog ingepakt worden, maar daar moet ik wel een weekje voor uittrekken denk ik.
Ongeveer anderhalf jaar geleden was ik op dit fantastische idee gekomen om in de VS te gaan studeren door middel van een sportbeurs. Papa en mama lieten mij lekker mijn gang gaan met het idee dat er toch niks van zou komen. Ze waren toen ook wel lichtelijk geschokt toen ik een half jaar later de woonkamer binnenstormde met het nieuws dat ik 80 mailtjes van verschillende universiteiten uit de VS had ontvangen. En ja vanaf toen begon het hele proces en het is wel duidelijk, je komt niet zomaar in de VS. Zelfs op onze vakantie in Italie heb ik nog een aantal dingen moeten regelen. Maarja ik weet zeker dat het het allemaal waard is geweest!

Ik heb gekozen om op deze site mijn blog bij te gaan houden, omdat hij toch wat gemakkelijker te volgen is. Nu kunnen jullie een beetje op te hoogte blijven van wat ik allemaal mee ga maken.

  • 08 Augustus 2010 - 14:11

    Eva:

    wat een leuke verhaal! ik mis je nu al!!!

  • 09 Augustus 2010 - 13:48

    Aart En Heleen:

    Hallo merel,
    Het was gisteren erg gezellig in Zeeland en we weten zeker dat jij het helemaal gaat maken in Amerika. We blijven je graag op de voet volgen. Groetjes, Aart ben Heleen

  • 10 Augustus 2010 - 08:46

    Lenie Voskuilen:

    Hoi Merel, het is gelukt. Wij gaan je zeker volgen vanuit Ede en vinden het geweldig voor je. Wat een ervaring!

  • 12 Augustus 2010 - 17:39

    Marieke H:

    Jeee, Merel t gaat nu echt opschieten. Spannend hoor. Fijn dat je voor deze site hebt gekozen, deze snap ik en kan ik volgen, haha.
    We mailen!

    Groetjes Marieke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Boskoop

Merel at Robert Morris University!

Recente Reisverslagen:

17 Mei 2011

Veilig thuis

13 Mei 2011

Mooie afsluiter

09 Mei 2011

Oef

07 Mei 2011

Verrassing

03 Mei 2011

Nog twee weken!
Merel

Actief sinds 30 Juli 2010
Verslag gelezen: 135
Totaal aantal bezoekers 92753

Voorgaande reizen:

13 Augustus 2011 - 17 December 2011

Merel at the University of Portland!

22 Augustus 2010 - 17 Mei 2011

Merel at Robert Morris University!

Landen bezocht: