Oeps :( - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Merel Steenbergen - WaarBenJij.nu Oeps :( - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Merel Steenbergen - WaarBenJij.nu

Oeps :(

Door: merelvansteenbergen

Blijf op de hoogte en volg Merel

20 September 2010 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Ik denk dat bijna iedereen het onderhand wel weet, maar voor degene die het nog niet gehoord hebben: ik heb mijn eerste Amerikaanse wedstrijd van het jaar gemist! Zaterdagochtend zouden we om 6.15 's ochtend verzamelen en om 6.30 vertrekken. Ik werd wakker om 7.10. Ik heb mijn wekker in mijn slaap uitgezet en heb de telefoontjes op mijn mobiel ook niet gehoord. Ik was die dag erg van streek en het was voor het eerst dat ik hier ben dat ik naar huis wilde en in de armen van mijn paps en mams uithuilen. Maarja dat ging natuurlijk niet, dus hebben we geskyped. Ik kreeg een digitale knuffel.
Coach Smith zal nu wel denken dat het in de familie zit, want toen papa hier was heeft hij coach Smith ook laten wachten, doordat hij zich verslapen had. Of mocht ik dat niet verklappen?
Het was dus een zwaar weekend, maar achteraf was ik de enige die het meest van streek was. Niemand vind het echt erg dat ik de wedstrijd gemist heb en troostte me met het idee dat het iedereen overkomt of al overkomen is. Maar toch blijft het voor mij zuur dat ik hem gemist heb.
Vandaag op de training was het wel weer gezellig. Omdat ik deze wedstrijd gemist heb moet een andere wedstrijd lopen die ik normaal niet meegedaan zou hebben. Dit schijnt een hele grote wedstrijd te zijn en coach Smith wilde me eerst niet mee laten doen. Weet niet precies waarom, maar nu doe ik dus wel mee. Het schijnt een hele grote en ook zware wedstrijd te zijn, dus dat maakt het voor mij ook wel weer een beetje goed.

Ik heb wel mijn eerste 'american footbal' wedstrijd gezien. Daar is nou echt geen touw aan vast te knopen. Het is een groot slachtveld. Natuurlijk waren er ook cheerleaders. Van die echte.

Komend weekend heb ik een tweede kans om een wedstrijd te lopen. Dit keer in Connecticut waar we nog verder voor moeten rijden. We vertrekken dit keer vrijdag om 6 uur 's ochtend en overnachten in een hotel. Zaterdag is de race en na de race rijden we in een keer terug naar huis. Ik ga dit keer bij een meisje van het team logeren zodat ik zeker weet dat ik het niet mis. Of ik ga gewoon alvast in de bus liggen (papa's idee). Ik laat jullie weten of ik dit keer wel met iedereen in de bus zit op weg naar 'mijn' eerste wedstrijd.

  • 21 September 2010 - 09:58

    Lenie:

    Hoi Merel, de wereld draait door. Positief dit opnemen zoals je al doet. Veel succes met je volgende race.

  • 21 September 2010 - 10:27

    Annette:

    ha Merel, Wat een waardeloze pech...ik kan me voorstellen, dat je baalde !!!!!!
    Op naar de volgende ,
    liefs, Aart en Annette

  • 21 September 2010 - 10:46

    Judith:

    Meid, ik heb zo met je meegeleefd, en ik was niet de enige.... Marc en Eva en zelfs mijn collega's. Veel succes voor as weekend. En ga voor de zekerheid maar alvast in die bus liggen.
    Groetjes Judith

  • 21 September 2010 - 11:03

    ANNEKE:

    NOU MEREL JE EERSTE TIPS ZIJN AL BINNEN DUS DAT ZIT WEL GOED.NU NOG DIE BELANGRIJKE GROTE WEDSTRIJD WINNEN ALS REVANCE TOCH?
    XANNEKE

  • 21 September 2010 - 14:47

    Anouk:

    Hee Mirl! Ah wat jammer... Dat moet echt flink balen zijn geweest ja! Maar gelukkig kan je het nog goedmaken bij de volgende wedstrijd ;) grappig, dat van die cheerleaders, lijkt me echt bizar om zoiets te zien wat je anders alleen in films ziet. Succes met alles
    xxxxxxxxxxxxxxxxxx
    Anouk

  • 21 September 2010 - 18:40

    Eva:

    nou dan veel succes op de volgende wedstrijd!!! en wie is die knappe jonge met jou op de foto??? hihihi.kusjes

  • 22 September 2010 - 17:21

    Soraya:

    Hi Merel,

    Wat balen van je wedstrijd zeg!!!!! Ik moest wel erg onm je verhaal lachen, het is wel wat voor jou!!!!! GHelukkig kuun je het met die andere wedstrijd goed maken; doe je best!!!! Kun j everder een beetje je draai vinden?? UIt je verhalen blijkt dat jeb het erg naar je zin hebt dus geniet ervan meid en ik kijik nu al uit naar je volgende verhaal!!!

    Dikke knuf van nicht Sor

  • 26 September 2010 - 17:17

    Heleen:

    Wij waren vanmiddag bij Judith en hebben je zelf het hele gebeuren horen vertellen Maar het is allemaal goed gekomen .op naar de volgende wedstrijd groetjes Aart en Heleen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Washington, D. C.

Merel at Robert Morris University!

Recente Reisverslagen:

17 Mei 2011

Veilig thuis

13 Mei 2011

Mooie afsluiter

09 Mei 2011

Oef

07 Mei 2011

Verrassing

03 Mei 2011

Nog twee weken!
Merel

Actief sinds 30 Juli 2010
Verslag gelezen: 115
Totaal aantal bezoekers 92755

Voorgaande reizen:

13 Augustus 2011 - 17 December 2011

Merel at the University of Portland!

22 Augustus 2010 - 17 Mei 2011

Merel at Robert Morris University!

Landen bezocht: