Boston! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Merel Steenbergen - WaarBenJij.nu Boston! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Merel Steenbergen - WaarBenJij.nu

Boston!

Door: merelvansteenbergen

Blijf op de hoogte en volg Merel

04 Maart 2011 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Op het moment zit ik "downtown" Boston in het Bulfinch hotel in mijn privekamer. Ik heb weer een heerlijk kingsize bed. Vanochten om 7 uur vertrokken we met het vliegtuig vanuit Pittsburgh naar Boston. Het was een vlucht van bijna anderhalf uur. Toch langer dan ik dacht. Het was prachtig om Boston vanuit de lucht te zien. Het heeft een prachtige baai en je kon mooi allemaal eilandjes zien liggen. Het was heel zonnig vandaag, dus daardoor was het allemaal extra goed te zien. We zijn met een groep van acht atleten en drie coaches en ik ben het enige meisje, of moet ik zeggen vrouw? Ik ben immers 19. 's Ochtends, nog voordat we naar het hotel gingen, zijn we naar de indoor hal voor de meiden gegaan. De wedstrijd voor de jongens of mannen en de wedstrijd voor de meiden of vrouwen zijn op verschillende plekken. Na een korte training gingen we naar het hotel en eigenlijk direct na aankomst de stad in. Boston is een mooie stad, wat ik tot nu toe gezien heb. Het doet echt een beetje Europees aan. Het is dan ook de oudste stad van de Verenigde Staten. Misschien leuk om te weten, ze hebben zelfs een Vapiano! Ik had er ook al een in New York gezien. Volgens Judith is Vapiano oorspronkelijk Duits, wat wel apart is gezien het feit dat het een Italiaans restaurant is. Voor degenen die niet weten wat Vapiano is. Het is een Italiaans restaurant in Den Haag met allerlei verse pasta's, pizza's en salades die ze voor je neus klaar maken. Het is erg populair binnen de familie van Steenbergen. Maar goed, we hebben dus een paar uurtjes rondgelopen door de stad en ik heb een hoop mooie foto's kunnen maken. Toen kreeg ik opeens een telefoontje van me coach dat ik niet te lang rond mocht lopen, omdat ik morgen nog een 5km moet doen. Maarja, Boston op deze zonnige dag moet natuurlijk verkent worden! Waarschijnlijk kom ik er voorlopig niet meer. We zijn ook nog naar een bekende gebakjes winkel geweest, "Mike's Pastry". De winkel stond vol met Chinezen/Japanners, dus het is inderdaad een bekende toeristische attractie. Ik heb ook een gebakje gekocht, namelijk een "Red Velvet Whoopi Pie." Ik had er nog nooit eerder van gehoord en het zag er lekker uit. Ik heb er een foto van op mijn blog staan. De laatste foto, van het gebouw die de vorm van een taart heeft is ons hotel. Vanavond ga ik nog uit eten met mijn coach en zijn familie. Ben benieuwd hoe dat zal zijn. Ik hou jullie op de hoogte van al mijn belevenissen hier in Boston.


  • 04 Maart 2011 - 21:51

    Ton:

    vrouw hmmmmm!?

  • 04 Maart 2011 - 23:25

    Lenie:

    Hè Merel, wat een gave stad hè! Leuk dat je dat ook zo ervaart. Ik ben er twee keer geweest. Probeer de haven te bezoeken, die is geweldig.
    Succes met je race morgen.
    Het is hier laat in de nacht, of vroeg in de morgen. Arne is nog niet thuis, is naar een feest.
    Geniet van je reis!

  • 05 Maart 2011 - 07:27

    Judith:

    Waauw, een Va Piano! Wat wil je dan nog meer?
    Eva bakt nu de American Pancakes met het meel door Noortje meegbracht.
    De foto met het oude pand tussen die hoge moderne gebouwen vind ik mooi.Veel succes met de wedstrijd, we zullen duimen voor je.


  • 05 Maart 2011 - 07:33

    Judith:

    Wij hebben in Berlijn bij Va Piano gegeten.

    Het is van oorsprong Duits.

    Doei!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Washington, D. C.

Merel at Robert Morris University!

Recente Reisverslagen:

17 Mei 2011

Veilig thuis

13 Mei 2011

Mooie afsluiter

09 Mei 2011

Oef

07 Mei 2011

Verrassing

03 Mei 2011

Nog twee weken!
Merel

Actief sinds 30 Juli 2010
Verslag gelezen: 136
Totaal aantal bezoekers 92760

Voorgaande reizen:

13 Augustus 2011 - 17 December 2011

Merel at the University of Portland!

22 Augustus 2010 - 17 Mei 2011

Merel at Robert Morris University!

Landen bezocht: