New School Record! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Merel Steenbergen - WaarBenJij.nu New School Record! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Merel Steenbergen - WaarBenJij.nu

New School Record!

Door: merelvansteenbergen

Blijf op de hoogte en volg Merel

04 September 2010 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Vanochtend had het cross-country team een 'time-trial'. Een soort testwedstrijd voor het hele team. De eerstejaars, waaronder ik, moesten de 6 mile lopen en de ouderen moesten 8 mile. De jongens deden 8 mile of 10 mile. Het ging echt super goed bij mij. Ik heb het nieuwe record van de 6 mile (dat is bijna 10km). Ik heb het record met 45 seconden verbroken.
Verder gaat alles goed hier. Het studentenleven is wel behoorlijk vermoeiend, ik zit nog niet helemaal in het ritme. Het is heel gezellig met het team, iedereen leert elkaar steeds beter kennen. Na de training gaan we altijd met zijn allen eten en vandaag ben ik samen met een van de meisjes van het team gaan winkelen. Dit weekend is 'labor day' weekend, dus het is behoorlijk rustig op de campus. Veel studenten zijn voor het weekend naar huis. Gelukkig is mijn roommate er nog en er zijn nog een aantal meiden van mij huis. Ik heb al een paar goede vriendinnen gemaakt. Sommige zitten ook in het atletiek team en sommige wonen in hetzelfde huis. Vanavond gaan we met 5 meiden naar een restaurant hier in de buurt eten en daarna naar een ijssalon! Een van mijn 'nieuwe' vriendinnen is jarig.
Morgen ga ik voor het eerst naar Pittsburgh! Daar kijk ik echt heel erg naar uit. En morgen kan ik eindelijk uitslapen! Dat heb ik echt nodig. Kom voor 12 mijn bed niet uit. Ik zal nu gelijk nog wat nieuwe foto's plaatsen en ik schrijf gauw weer een nieuw bericht! Ik ga binnenkort koken voor de meiden van het team. Jullie horen nog hoe dat afloopt.

  • 04 September 2010 - 22:28

    Lenie:

    Gefeliciteerd, ze zullen wel heel erg trots op je zijn, net als wij. Je maakt de verwachting waar! Super meid, ga zo door!
    Geniet van Pittsburg.

  • 05 September 2010 - 08:32

    Gerry:

    Hoi Merel, fijn dat het zo goed met je gaat.
    Groetjes, Ger

  • 05 September 2010 - 15:36

    Margreet:

    Ik ben super trots op mijn nichtje! x

  • 05 September 2010 - 17:40

    Annette:

    Ha Merel,
    zo , wat een goeie start al! En....het is nog maar het begin.
    Leuk je foto's ook. Sommige
    Amerikanen zijn wel erg dik!
    fijn , dat je al kontakten maakt, lijkt me heel belangrijk ook!
    liefs van ons 2, Annette

  • 05 September 2010 - 18:15

    Eva:

    gefeliciteerd met je record!!!! ik ben echt blij dat je zo snel nieuwe vrienden gevonden en voel je daar niet zo "alleen". succes met koken, hahaha. kusjes.

  • 05 September 2010 - 19:03

    Judith:

    Ha Merel, meid wat goed van je. Je ouders vertelden het gisteren op Eva haar feestje. We zijn echt trots op je.
    Hoe vond je Pittsburgh?
    Ik zie dat je profiel is aangepast, leuk!
    Als oma weer bij me is gaan we proberen te skypen, ze kijkt er naar uit.

  • 05 September 2010 - 19:10

    Judith:

    Ik heb de foto's bekeken en zag een vrachtwagen met Amstel bier, dat is toch 'Ons Bier'?

  • 05 September 2010 - 21:13

    Heleen:

    gefeliciteerd wat een prestatie en fijn dat je alles weer kan eten. is het ijs net zo lekker als in Zeeland groetjes Aart en Heleen.

  • 06 September 2010 - 14:23

    Eva S.:

    Hardstikke goed gedaan meid! Ben trots op je.

    xxx je nichtje

  • 08 September 2010 - 16:43

    Liesbeth Koster:

    Hoi,hoi ik hoor natuurlijk regelmatig van maureen hoe het met je gaat. Hoe zijn de trainingen zijn ze net zo hard als met bert? Gaat het goed met je darmen ik hoop van wel.Een dikke knuffel van ons allemaal

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Washington, D. C.

Merel at Robert Morris University!

Recente Reisverslagen:

17 Mei 2011

Veilig thuis

13 Mei 2011

Mooie afsluiter

09 Mei 2011

Oef

07 Mei 2011

Verrassing

03 Mei 2011

Nog twee weken!
Merel

Actief sinds 30 Juli 2010
Verslag gelezen: 121
Totaal aantal bezoekers 92750

Voorgaande reizen:

13 Augustus 2011 - 17 December 2011

Merel at the University of Portland!

22 Augustus 2010 - 17 Mei 2011

Merel at Robert Morris University!

Landen bezocht: