Blunder! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Merel Steenbergen - WaarBenJij.nu Blunder! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Merel Steenbergen - WaarBenJij.nu

Blunder!

Door: merelvansteenbergen

Blijf op de hoogte en volg Merel

21 Januari 2011 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Morgen is mijn verjaardag! Voor degenen die het niet weten, ik word 19. Als verjaardagscadeautje mag ik de mijl en de 800 meter lopen in een wedstrijd in Edinboro, Pennsylvania. We vertrekken om 8 uur 's ochtends met twee bussen, een jongens en een meisjes bus. Een vriendin van het team woont in die buurt, dus na de wedstrijd ga ik met haar mee naar huis. 's Avonds gaan we dan voor mijn verjaardag uit eten en naar de film. Zondagavond, wanneer we weer terug zijn op de campus, gaan we met alle meiden van het team uit eten voor mijn verjaardag. Een leuk weekend dus.
Er is gister heel veel sneeuw gevallen en vandaag was het ontzettend koud! Was heel blij met het sportondergoed en de bivakmuts die ik van mama heb gekregen. De gevoelstemperatuur lag vandaag rond de -20!
Ondanks het slechte weer heb ik toch mijn rij-examen gepland. Morgen precies over twee weken ga ik de rijtest afleggen. Hopelijk is er tegen die tijd weer wat minder sneeuw en anders is het lekker uitdagend.
Ik heb ook weer iets heel stoms meegemaakt. Ik durf het haast niet te zeggen. Maar goed, altijd als we gaan eten dan betalen we met een soort ID kaart en deze werkt dus ook als een soort pinkaart voor onze maaltijden. Nu had ik dus avondgegeten en na het eten moet iedereen altijd zijn of haar dienblad met afval op een lopende band leggen. Nadat ik dit gedaan had kwam ik erachter dat ik mijn portomonee met ID kaart (en ook mijn creditkaart) nergens meer kon vinden. Dus ik ben teruggegaan naar de keuken waar ze al die dienbladen innemen en het afval verwerken. Ik was bang dat ik mijn portomonee op het dienblad had laten liggen. Ik had het voor elkaar gekregen dat ik met 4 personeelsleden de vuilnisbakken aan het uitspitten was. Was waarschijnlijk behoorlijk gek gezicht en ook behoorlijk smerig werkje. Mijn portomonee was nergens te bekennen. Ik raakte lichtelijk in paniek toen ik me opeens bedacht dat hij wel is in mijn vest in plaats van mijn jas zou kunnen zitten. Ja hoor daar was hij. Ik schaamde me alleen te veel om hem tevoorschijn te halen, dus had ik iedereen bedankt en gezegd dat ik het ze zou laten weten als ik mijn portomonee weer terug zou vinden. Mijn eerste blunder van 2011 is weer binnen hoor. Maar goed, iedereen heeft wel eens een blunder toch? Misschien ik wel iets vaker dan gemiddeld.

De verjaardagskaarten zijn ontvangen! Bedankt iedereen en ik laat snel weer wat van me horen, uiteraard over mijn resultaten in de komende wedstrijden.

  • 22 Januari 2011 - 07:41

    Aart En Annette Vosk:

    Ha Merel
    van harte gefeliciteerde met je 19e verjaardag een hele fijne dag enne.....die blunder dat kan gebeuren , niet?!!!!!!

  • 22 Januari 2011 - 08:21

    Eva:

    Meeeeerreeeeel! Gefeli met je verjaardag! Hoeraaaaaaa!

    Dikke verjaardags zoen van je nichtje

  • 22 Januari 2011 - 08:24

    Lenie En Arne:

    Lieve Merel,
    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag en heel veel succes vandaag met je wedstrijd. Maak er een bijzondere dag van met een prachtig record.
    Over je blunder, goed gehandeld. Niet alles vertellen is geen leugen.
    Ik heb er vreselijk om moeten lachen.

    Maak er een feestelijke dag van en geniet van de mooie dag.
    We duimen voor een eerste plaats!


  • 22 Januari 2011 - 08:37

    Ella:

    Lieve Merel,

    Een dikke kus van pap, Noor en mam voor je verjaardag!!!! Veel succes vandaag met de wedstrijd en een gezellige dag bij Michelle.

    xxxxxxxxxx

  • 22 Januari 2011 - 09:55

    Maureen:

    Nogmaals Gefeliciteerd
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
    en succes natuurlijk!

  • 22 Januari 2011 - 10:38

    Wim En Liesbeth:

    Hoi Mereltje
    Gefeliciteerd met je verjaardag. Mereltje moet onderhand Merel zijn gezien je leeftijd. Maar ja, we kennen je al vanaf dat je een Mereltje was. En die blunder snappen we wel. Regelmatig spullen van jou in de wasmachine gehad!
    Succes met je volgende wedstrijd.
    Wim en Liesbeth xxxxxxxxxx

  • 22 Januari 2011 - 16:30

    Kristie:

    Merel, gefeliciteeeeeeerd! Eet veel taart en dans tot je niet meer kunt.
    En heel veel succes met je wedstrijd.

    Groetjes van Kristie.

  • 22 Januari 2011 - 16:43

    Judith:

    Hoi Merel, van harte gefeliciteerd met je 19e verjaardag.
    Dit soort blunders is leuk voor je blog, heb je iets om te schrijven en het is voor ons erg leuk om te lezen.
    Heb er weer van genoten.
    Succes met de wedstrijd.
    Een gezellige verjaardag en een dikke verjaardags kus.

  • 22 Januari 2011 - 16:55

    Marc:

    Hoi Merel! Bloopers zijn niet altijd leuk, maar deze wel. Gefeliciteerd en een fijne dag (weekeind)! Marc.

  • 22 Januari 2011 - 19:22

    Eva:

    gefeliciteerd met je verjaardag!!!!!!!!!!!!veel kusjes**************

  • 22 Januari 2011 - 20:29

    Eveline En Arjen:

    Een beetje blunder zorgt voor een mooi verhaal!!! Ga zo door.
    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Groet van ons.

  • 22 Januari 2011 - 21:55

    Tineke En Joep:

    Als eerste van Harte Gefeliciteerd met je 19 de verjaardag. Wij hebben vanavond gezellige gegeten met Oma en je moeder in Bleiswijk, Oma trakteerde voor jou verjaardag. We hebben voor je geduimd voor de wedstrijd. Die is goed "gelopen" voor de mijl. Weer eerste begepen we van Ella. Hopelijk gaat de 800 meter ook zo goed, maar dat lezen we binnenkort nog wel.
    En wat de blunder betreft: dit kan Tineke ook gebeuren was de reactie van Joep. Het zit dus in de famillie zullen we maar zeggen.
    Succes met je rijexamen!!!!!
    Tineke en Joep

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Washington, D. C.

Merel at Robert Morris University!

Recente Reisverslagen:

17 Mei 2011

Veilig thuis

13 Mei 2011

Mooie afsluiter

09 Mei 2011

Oef

07 Mei 2011

Verrassing

03 Mei 2011

Nog twee weken!
Merel

Actief sinds 30 Juli 2010
Verslag gelezen: 161
Totaal aantal bezoekers 92820

Voorgaande reizen:

13 Augustus 2011 - 17 December 2011

Merel at the University of Portland!

22 Augustus 2010 - 17 Mei 2011

Merel at Robert Morris University!

Landen bezocht: